Tuesday, August 18, 2009

.: satu masa :.

salam~

mcm lame lak aku x mengupdate diriku ini~ade org kate aku lame x update blog,xtau cte aku skang,,hehe..skang adalah mnggu cuti mid sem sbnrnye..tp,,aku blom lg pulang ke umah..maseh menyelesaikan tugasan2 n keje2 lab ku itu..

mlm ni,,1st tym aku duk lab mlm2 lame gle..dr 8.30 g skul,balik bilik kul 1 lbey..hoho...aku pnye keje kul 10 da setle,,aku tgu encik basri je yg duk wat standard curve untuk water Q beliau..wah,,hebat juge aku..haha

sok,,thing to do...

1- g tesco bli barang2
2- masak2 di bilik besame rakan2 ku ini
3- repair pintu CBV 738 itu,pmintaan cik put2^^,
4- g lab ag..setlekan ag subculture itu

idop aku lam 2 3 ari ini adalah seperti byase..xda cte best sgt...

xda bnyk yg da berubah..

persoalannye kini,,bile aku nk pulang ke umah??cik put2 da pulang..cik asmy pon da pulang,,cik lala mngkin esok..aku,,aizat n basri bile?mngkin khames ini..kalo xda aral melintang..INSYAALLAH^^,

mau pulang mnyambut ramdhan bersama2 keluarga ku di ipoh perak darul ridzuan...x sbr juge mau pose~hoho

orait..ckup buat mase ini...

mau merehatkan mateku ini...

chow2~

wassalam

p/s: gambar hiasan : famili tercinta

1 comment:

julie@julianamnoor said...

caiyok..gambate..utp dah lawa ke skrg ek?lama xpi sejak kak long akak konvo ritu..hehehe..dewan dia besar seh..library pun besor..canggih..hehe