Thursday, August 6, 2009

.: hari ini :.

salam~

berehat sebentar dari membuat slide 4 presentation lsp 402 tomorow~sbnrnye,,dak2 sume harap2 bnde ni postpone,coz kalo ikut schedule,,sok ade video..sejam stgh..i hope so,,haha..tp kene gak la ready,,coz turn sok random..nk present sok baru undi..pergh..skali kene awal,x ready,mati..haha

okies..td aku ke lab sbntar..tgk2 tanah2 itu..kulatnye blom lg tumbuh..baru2 nk idop kowt~haha..then ke library sbntr..pergh..agak menakutkan lah..pe ag kalo bkn....

H1N1

aku g tmpat2 yg ramai owg,,pkai mask..wah~cuak sehh~kalo g pusat sejahtera(klinik) lagi lah...memg ramai yg pkai mask..demam2..sakit2..membe2 aku pon da bape org demam..haih..hope korg bek2 saje lah ea~

sok kalo kene bntang,,lsp 402 nih..aku bntai jelah..bntai jelah ko beb..hahaha

arini aku x wat pe2 pon..ngn xda kelas nye,,so aku lepak je..td da bejogging ngn encik basri n encik aizat..haha

1 thing to share~

i gonna hav another rumate..who's dat person??jeng3~

salam~

2 comments:

irfat said...

sapeka org itu??
skandal ngan aizat ek,,
dapat org baru,,hahaha,,

azim1706 said...

hahaha..ko jgn bro...x snggup aku..hahaha