Thursday, August 20, 2009

.: my inspiRatiOn :.

salam~

skang,,aku sudah berada di umah~hoyeah!!

berjaye juge aku pulang ke umah..haha..2 3 ari jek la yg dapat aku bercuti dari seminggu lebh patotnye..haha

aku da balik...n dpt inspirasi baru..haha

apekah inspirasi aku??adekah aku jumpe awek baru yg cun dalam bas?sapekah?hahaha...xda maknenye..dari aku cr awek lam bas wat sumber inspirasi,,bek aku amek org yg dekat sgt2 ngn aku...

siapekah beliau dalam petikan di atas??

beliau ialah~jeng3!!



Nurul Husna bt Baharudin

she's my sister..my brilliant n smart sister..hoho

ni adalah akak aku..sgt hebat okey..aku amek die sbg sumber inspirasi aku..huhu

baru grad dr UTP,civil engineering...

da only malay that got FIRST CLASS HONOUR dalam cos civil engineering for her batch..pngk 3.66..huhu

grad2,trus dapat keje sbg coastal engineer kat damansara..gud luck kak!!^^,

so,kepada aku,,sile blaja besungguh2 ohkey!!

ikot jejak akak aku!!u r my wonderful sis!!

okeyh..wassalam~

2 comments:

irfat said...

mase gua dak hingusan dlu2,, gua ade sorang kawan ppuan,, sebijik muke die cam lam gambar,,
bukak2 je blog ni, gua agak tekejot lar,,
ngatkan lu ade skandal ke ngan kawan gua tuh,,
upe2nye salah org da,,
kahkahkah,,

smgo bejaya menginspirasikan dirimu,,yeah,,

azim1706 said...

haha..ko jgn bro..
aku xda skandal2 nih..haha