Monday, August 3, 2009

.: argh..no~:.

salam....

aku ase..skang aku berade lam keadaan penat..mengapekah?tadi balik2,tgk bilik,,yg side aku cm serabut gle..memg ag mnyemakkan kepale otak aku nih..so,,aku pon kemas lah sket...baru la lega sket...

then,,pkir pasl mau print report..nk print kat bilik xdak printer..huk3~dah la file tuh ade org ltak kat guest lak..pnat aku nk transfer..coz laptop aku da x bape sehat da..aiyak~

then da settle2,,mau kuar..trun2,da bawak pendrive yg dipinjam dr membe bek akuh,,ncik basri..da start moto,da nk grak,,baru aku sdar aku x copy pon file report tuh lam ni..argh...what da fish!!huhu..so,nek2 blk,amek sume,g print..skang setel..

ptg tadik ke plant house, setelkan keje2 yg blom setel ag..tp ade sket ag..xpe2,smoge aku bejaye wat bnde2 tuh..amiin

satu persoalan skang..aku cm da ade ase sumthing..aku x nk bnde nih..die dtg blk..argh..no!!!ples lah azim,,,x yah la rase2 gtuh..ilek2 suda~

fuuh~

lpaskan pe yg di ase di ujung jari..

sekian..

wasalam~

ALLAh sentiase bersame orang2 yang SaBar^^,

No comments: