Wednesday, August 5, 2009

.: gimana ya :.

salam~

okies..dr td duk cni,,bru ade mood menaip..td sjuk2 ag..hoho..arini hanya ade 1 clas..lsp 402,jam 12..

smlm,aku n aizat ke qb..aih~mau cari tshirt kununnye,,tp x da pon hasil tgkapan..huhu..apsal ntah xda yg memenuhi cita rasa akuh..huu~

smlm,otw ke qb,aku tgk atas..aku nmpk bulan..hurm,cntik jugak bulan tesebut..hampir penuh~ouch,,sumtym i'm mis the one who teach me the art of moon~erk..stop3~

pas tuh,mkn ngn aizat..besame juge cik lala ituh...aku cl mak,mak kate akak da dapat keje,coastal engineer kat KL..cngratz kak^^,

n smlm,,agak kurg selesa ngn sumthing ..aih..xtau la nk wat cmne...membe aku kate wat bese jek..aku da try,tp aku cm x rteti..tnsen akuh...aduh3..gila ka pa lu nih??hahaha

xda pe sgt pon mau tulis~

sajek2..haha

kekadg blog nih cm syok sndr jek..haha..tp ikot suke akuh la kan..ini kn blog aku..haha

adios~

3 comments:

julie@julianamnoor said...

cokelat raya..cokelat rayaa..iklan2
http://secretogarden.blogspot.com/2009/08/nak-order-cokelat-halal-buatan.html

ai...azim..xbuh blog akak pun kt blog list tu..hehe

irfat said...

btoi2,, ni kan blog lu,,
wat apa saja yg lu mau,,haha,,

thanks ye sbab da link kan blog gua itu,,
time kaseeyyy,,,

azim1706 said...

hoho..xda hal lah bro..da ade link sng sket wa nk bukak blog lu..haha