Thursday, August 27, 2009

.: hido0p :.

salam~

tym mnulis nih,,msti lah aku maseh idop..sebab tuh tjuk aku hidop..tuh je..xda yg lain.~haha

hanya mau mngupdatekan diri sendri..

aku adelah busy juge~



sok test n presentation wo0~

busan2,,hujan..blom boleh bergerak ke mane2

naik bas?idea yg baik,,tp pncit la..bnyk tmpat mau ku tuju..huhu

1- lab---> watpe ag kalo di sini...FYP lah~maseh bnyk keje lg,insyaallah bjalan lncar,juz kene laju sket je aku nih..haha

2-mane2 cc---> g print surat~surat apekah?sorat cinta..haha

3- post office---> mau pos surat kepade encik ptptn...die itu mau duit aku..rm1500 plak tuh...gle?aku blaja lagi lah..haha..so,sile kasihan kepade aku n basri setelah japg aku pos surat meminta pnangguhan byar balik nih..bkn xmau byr,,sbar lah..haha

4- HEPP---> lame siot x jejak tmpat nih..mau mntak sign encik aris tesebot..aku diarahkan tmpah foyer..kru mau bukak kaunter mgu dpan

5- ke mane.---> ikot suke aku lah nk ke mane pastuh..blom pkir..haha

ujan cm da slow n steady~

bek aku p solat

n grak

owrait~

wassalam~

4 comments:

Cik Pelangi said...

beb, kru bukak kaunter ntok ape beb?

azim1706 said...

jamuan raye,,pink,,n baju kru~hoho

irfat said...

sekadar tinggalkan jejak,,

moga2 hujan ni breti jue,,
dptla gi solat jumaat tanpa basah kuyup,,harap2 gitule,,

azim1706 said...

harapan ko cm x tercapai jek bro..hahaa