Saturday, August 22, 2009

.: kenangan :.



~ini adelah kad dr kawan aku,daus..thanx bro!pose jgn tinggal..haha~

salam~

mari bercerita tentang kenangan~

oyeah!!dari mlm tadik aku aku duk ingt kngn2~

ade juge msg ngn teman,,pasl kngn..haha

skang~kenangn2 tym pose dulu...

pengalaman yang xleh lupe ade...aku penah pengsan mase pose tym kecik2 dolu..malu3..haha..ctenye gni,,tym kecik2 kan,,bangun sahur amatlah liat..n tym awal2 baru balaja nk pose..mkn pon ade la 2 3 suap jek nasik tuh..pose la ari tuh..kunun2 kuat kan..maintain nih smpai nk berbuke dah..mak aku pon da kagum..lg beberape minit jek nk azan,dush!pengsan..depan mknan2 yg lazat itu..haha..skang aku konpius,adekah aku punye pose tuh kire pose ke x?batal ke x ek kalo pengsan jap je?haha

okey..pose,,malam mesti la ade solat sunat terawih kan..spanjang idop,,kalo balaja la kan,,yg kite tau org wat terawih sama ade 8 rakaat x pon 20 kan..cmpor witir ag 3..tp,,tym dolu2,aku rilek je dengan suke suki aku,wat 4 rakaat je..haha..kat surau umah aku dlu,buat 4,then ade tazkirah,then smbung ag 4 + witir ag 3..aku lak pas 4 tuh,trus kuar g main mercun,then bajet2 da nk witir wat2 innocent g surau balik,balik ngn famili..haha..adik2 jgn tiru aksi ini ea..hak3

then,main mercun punye cte..dlu mmg x pkir nyawe..seb bek la idop ag smpai skang..haha..dlu main mercun sume x pkir..suke ati tembak thunder clap kat umah org..keji3~haha..thunder clap tuh lak kalo main,,pegang jek..haha..ish3~

sekian kenangan2 ku..

yg penting,,budak2 dulu ag pndai pkir dr dak2 skang...haha

slamat beribadah di bulan puase^^,

assalamualaikum~

3 comments:

irfat said...

aiseh,,kantoi name sbenar gua,, haha,,

seb bek la lu bukan jiran gua,bro,,
kalu tak abes la umah gua nih,,

gua dlu 1st tyme pose siap wat pejanjian ngan mak,,
bole puase,,tapi kul 2ptg bebuka,,
kah3,, mmg takle blah,,

rindu gle zaman kanak2,,keh3,,

azim1706 said...

haha..aku lak lain..kan skolah ptg,,pg tu b4 g skola mkn,then kat skolah wat2 pose..hahaah

irfat said...

hahaha,, itu mmg takleh blah,,
org len sume layu je muke,,
ko plak segar burgar jerk,,
kah3,,,

seb bek dowh ko slamat men mercun,,
kalu tak kat fajar, haku sengsorang le ritu,, kah3,,