Tuesday, August 25, 2009

.: salam perantauan :.

salam~

tajuk konon2 cm duk oversea...konon aku leh a post gmbr n ucapan masuk kosmo kan..padahal nk balik jumpe parrent tiap2 mnggu pon boleh~haha

bkn pe tajuk ni..saje jek..p ade gak yg berkaitan,,membe bek aku dari jepun balik arini..yeaha!!lame siot x jumpe..kalo jumpe mesti lah die blnje,,tu sudah pasti..haha..so,,akan diplan gathering,,4 org ckup..haha

-------------------- end of frenship story ---------------------------------------

updating myself~

aktiviti : rehat selepas sahur

mode : tenang,,gembira,,puas hati

aku adlah sgt seronok full day smlm...haha..btol ah kalo kite stat hari ngn seronok,,memg ful day ah seronok..hohoho^^,

dr sahur,subuh,clas,lab,berbuke,terawih,study,,sumenye aku cm suke jek smlm...puas hati jek bile wat..haha

lab smlm bg aku cm tenang n rilek..dr latiffah,dr maziah,cik hasni n ncik rahman memg co0l lah~style jek kitorg blaja..hehe

pe pon aktiviti berjalan seperti byase

xda pon pe yg lain,,cume agak bahagia saje..haha

okey,,pape pon,mulekan hari anda dngan senyuman!yeah!!

semooge arini seronok juge..heee~

sekian,wassalam^^,

2 comments:

irfat said...

khusyuk tak trawikh tu bro??
hepi smacam jek,,hehehe,,

lawa dowh gambar burung terbang tuh,,

mlm ni jgn lupe,,meriam berperang,,

irfat said...

eh,, kamis pagi ke,,
silap2,,hehe