Thursday, July 23, 2009

.: pemakanan seimbang :.

salam~

haa..tajuk n entry berkisarkan tentang kesihatan..mknan seimbang...erk?btol ke azim nih?seimbangkah mknan aku?hahaha...aku bkn nk cte pasl mknan seimbang or baik untuk kesihatan or watever~haha

aku nk cte mkn2 lam idop akuh la..haha..actually,dalam 2 3 ari nih,mknan aku mmg la leh mnggemukkan,,tp aku ni mmg x gmok2 gak..sumthing wrong sumwhere lah..haha..bnykla mkn lately nih...mcm2 lak tu,sedaq plak..pe ag..haha

okey,,stat ngn balik kayak..lunch tghari tuh trus ke pecalele..pergh..tau2 la kalo mkn ni,,memg lah layan ya amat..haha..then,mlm tuh,kitorg ke bangkok tom yam..mkn ag,bnyk lauk lak,coz bnyk org..aku yg kurus nih menghabiskan nasik lala~(tym lunch pon amek nasik lala juge..haha)

then isnin..mlm tuh,mkn kfc..blnje kekwn bek kuh itu..encik aizat n encik basri..settle kfc kitorg tibai pas meeting kru tesebot..ilang abes lapo2 sume,siap ngn enset basri skali ilang mlm tuh..haha..ilang jap jek la..

next,selase..mlm itu..tymuntuk blnje kwn2 gurl pule..cik put,cik asmy n cik lala ituh..mkn sate yg memg la besar sizenye,di sblh giant.memg la mngenyangkan~hehe..sorg lg,xdak mlm ituh,cik salwe..kalo x akan dijempot turut serta^^,

kemudian,,rabu..mlm ituh ber BBQ di tasik harapan..mkn bihun goreng+ayam..pergh..lazat2~siap mkn ayam bg pihakpartner,kerna beliau skali lg telah terlepas sesi mkn2 bersame saye..haha

so.mkn jelah..layan..tapi,mkn untuk idop,,bkan idop untuk mkn ea kwn2~haha..

tahukah anda...manusia boley idop tnpa mknan solid kire2 50 ari???hoho

salam~^^,

5 comments:

Cik Pelangi said...

pergh!!!
sgt bnyk sesi mkn2 aku terlepas...
ni nk anta borg permohonan ntok sesi yg same bulan 9 nnt..bley x??

azim1706 said...

haha..buleyh2..
bleh try mohon,kalo tym bln 9 tu ade bajet ag,aprove lah~haha

Cik Pelangi said...

yeah2..
mau mohon..
xmo bnyk2 pon..
nk meal chicken mcdeluxe kat mekdi jeh..
boley kan..boley kan..
*wink*

azim1706 said...

haha..owh..mcd lom masuk lam list knjungan mkn2 saye,jadi boleh lah..hehe..tgu kamu blk bln 9 k^^,

Cik Pelangi said...

hoo yeah~~
>_<...mekdi bulan semilan..
ouh yeah..cmni la partner~
wakaka..dan2 je kan..