Tuesday, July 28, 2009

.: hidop sepeti byase :.

salam~

sakng ngah duk di depan laptop,slpas pnat berkebun..pnatkah?haha...wat batas siang tadik,,4 sbjek economic botany~lame x bertani pas LI cuti ari tuh..pergh..suke kerna dapat mngeluarkan pluh,n meregangkan otot2 kuh..haha

pg tadik adalah babak ke kelas lmbat..haha..kelas kul 9,8.45 baru nk bgn..ujan..naik bas,,memg lah lewat ke kelas...

sumenye sebab mlm tadik da nk tdo kul 1 lbey..tbe2 ase mau mkn pule..so,aku,basri n aizat ke mcd pada mlm ari..haha..mkn bnyk lak tuh,big mac,bubur ayam,double cheese brger,fries 2..haha

arini bnyk gak la bnde yg da aku setlekan..bnde2 yg pntg lah aku consider.bkn yg merepek seperti slalu..haha

1- aku da dapat wat kad matrik baru!!yuuhu~

* ingat anda saje ade 2 kad matrik?saye due2 bergambar..hahaha

2-da dapat kunci lab ituh

3-da mntak n prepare untuk run sample esok

4-da xerox buku fusarium n da dapat cnth thesis fusarium on soil

okies...

itu saje....

p/s : da order kepala rxz baru..nk tukar..haha(ini kurg pntg,,tp xpe kot sket2 abes duit kat moto itu..haha)

p/s : lesen saya da mati..sile cr waktu free nk ke jpj..huuu~

salam^^,

7 comments:

Cik Pelangi said...

hahaa~~
bakal ade 3 oukey..
sbb nk p btolkan kad metrix yg rosak itus..lalala~~
kne caj x wess kad tu?

azim1706 said...

haha..ko ingat ko anak tnc?kene charge la..rm60 wo0~hahaha

irfat said...

bro,,knal gua tak,,
rakan segooners secluster,,hahaha,,

lawa kad matrik,,
err,,kalu saje2 nak buat baru bole ke??hehe,,

azim1706 said...

haha..lu ke?kalo lu memg wa knal lah..haha..
boley kot bro,ko kate jek ilang,bkn die tau..haha

irfat said...

hehehe,,okeh2,,

Cik Pelangi said...

cekik darah arr
usm sane,
aku nak buat kat sni
die kate
kalo rosak cip xkene bayar,
sbb bukan salah kiter..
sume x ley wat kat cni sbb data xdek
keji dou usm induk!!

azim1706 said...

hahaha..mane adil kalo ko xda kene byr..xde2..sile ke sini dan byr juge 60 ohkey~haha