Monday, July 13, 2009

.: owh,,okey :.

salam~

selamat hari isnin,,monday blues come again~hoho..arini tadik da p clas..ade ag clas tesebot yg cncel..huu~

smlm ari yg byase saje,,duk di bilik....yg len sketnye smlm mkn masakn sndr+rakan2..hehe..kitorg memg terbaik~masak nasik planta,kari ayam n chap cai..terbaeklah!!haha..ptgnye aku dapat gak berlari2an..tenang sket ase,.lari dr cni ke minden,ngn harapan dak2 ni ngah men bola kat sane..skali pdg tutup daa..aku pon lari la blk ke teken..jauh sbnrnye ditmbah aku yg mmg da x fit..haha..

yg pntg smlm ade msg dari ibu tersayang..mak gtau,my only sis,akak ku itu pointernye gmpak amat~salute u sis!!hehe..poiter sem lpas 3.81 n overall cgpa 3.66!congratz for my sis yg memg hebat,yg akan grad lam coz civil engineering UTP blan 8 ini..hoho..wat a wonderful sister i hav in dis world..haha

n smlm gak ade la msg dr seorg tman..yg tau2 je aku ok ke x..haha..aku ok la..jgn riso..but untuk bnde tu,aku akan take tym..lame kowt~yg tu kat sape2 pown aku x leh nk jnji~tp last msg darinye ___ ___ _______ if n only if ____ _______ ____ ______.....sile la isikan tmpt kosong..haha

okies~japg mau ke lab patho ituh~

adios~wsalam^^,

*p/s : progress untuk ari ini --> maseh terlalu jauh~

No comments: