Friday, July 10, 2009

.: bulatan ituh :.

salam~

wah..arini dimulekan dgn kelas pg..seawal jam 8 pg..lsp402..blaja english ag..dr kcik smpi skang blaja english,x pndai2 jugak kowt~haha

then clas plant disease n management~i think i like dis subjek..hoho..bkn pe,dat lctrer,prof baharudin(same name ngn bapak aku lah~hehe) is a very go0d lctrer i think..alah,agpon die mmg senior lctrer..care die ckp,sebutan die n style die ngajar mmg cm best jek aku nk dngar..lyan jeh~haha..aku da cm agak smgt nih nk blaja,2 sem last mmg wajib struggle okey azim~
*p/s:encik jpa sile masukkan duit cpat,aku nk bli buku okeey~

hurm..pe tajuk inih?baru blaja pasl bntuk kah even da final year kat u?cm subjek dak2 tadika jek~haha...bukan2,x kaitan ngn blaja...

yesterday,when 'ym'ing sumone,i realize sumthing...i'm da only one in dat circle...that hav dat idealisme..dat gejala...haha..pity of u azim~haha...kalo ade cik S mngkin leh geng..mgkin la~ade beberape circle..tp bile analyze,cm same je sume...bulatan kRu ke,bulatan best fren akuh yg 4 org tuh ke,blatan bes fren dak skola aku ke,the result r stil da same..haha

~whatever lah~

*p/s:apsal ade ayat2 english sket entry nih?tempias bru pas lsp 402 tadik kot,,clture shock sket..haha

enuf b4 i go further~chewah

sekian,wasalam^^,

2 comments:

Cik Pelangi said...

saye PAHAM!!!
angkat dua tgn!
hikhikhik..
sian kamoo~
pape pon, layanZZZzz!!

azim1706 said...

haha..kamu memg komentar setia~
besh2,,ade juge yg memahami..hek2