Tuesday, March 16, 2010

.: u get spotted!! :.

salam~tag ini dri cik xira..hoho
soalan satu: Nama-nama timangan oleh org tersayang...
1. Ajim~ famili n best fren
2. Azim~the most common,fren, smkasas,kmpp
3. Al~ fren,kisas
4. L~ kmpp~rumet n certain2 kwn mtrik
5. Al 'Azim~ cikgu,lctrer

Soalan dua: Anda seorang yang...

1. banyak cakap n kuat merepek..haha
2.
sangat susah untuk serius,tp boleh serius,sila request untuk keadaan serius yek..akn diaprove..haha
3. x kacaw orang n x suke org kcw idop aku..ganas x?haha
4. tidak pndai bergaye..dok smart aku(kate org klate..haha)
5.
tidak suke serabut n selerak..rimas!haha

Soalan tiga: Makanan favourite anda...

1. ape sahaje masakan yg dimasak oleh mak aku!mak mmg terbaik,,tiade tolok bnding~haha

2. nasik briyani

3. yong tau fu taiping(specifik beb)

4. nsik lemak ayam panas2..

5. sate!hoho

Soalan empat: Favourite colors...

hijau,,,hitam,,,merah,,putih ^^,


Soalan lima: Favourite songs (currently listening to)...

1. i gotta feeling BEP

2. drama king MUH

3. guris TWICKHEAD

4. dan banyk lagi~haha


Soalan enam: Sikap yg membuatkan anda stress...

1. sibuk amek tau hal orang lain

2. bajet bagus padahal x bagus mane pon

3. suke CAPUB~ argh..poyos!~


Soalan tujuh: 3 benda yg mesti ade dalam bag/handbag anda...

1. note pad

2. stationery
3. ikot jenis bag..hehe


Soalan lapan: Kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
tym arwah opah aku yg sgt2 aku syg,jage aku darti kecik meninggal..tym tuh aku xda kt umah n x jumpe beliau sebb aku g naik gunung..owh,,air mate hmpir kembali..
al-fatihah buat opah tersayang (T.T)


Soalan sembilan: Tag 5 rakan anda...

1. cik salwa( sile buat~haha)
2. cik put(kalo rajin)
3. daus( bg idea nk update)
4. syahmi(jiran sblh umah)
5. zarep~ buat jelah,,aku tau ko pnat study..ahaha



3 comments:

xiraburkhan said...

L??siyes L?! walaweyh...deathnote (!!) haha XD

azim1706 said...

haha..yeah..ini serius~bukan main2..

liyana-san said...

eh?apakah?xira jempot ko,tapi bukan aku?membara ni..*cakap je lebey*

ingtkan org yg kawen kat bawah tu, kak dayah lab kite..hahaha~