Monday, March 15, 2010

.: sekadar picisan :.



salam~

tajuk x leh blah,,,cannot go~haha

saje jek nk update,,bosan2 di ketika klas cncel..wa rajin clas cnsel,,wa mls ade plak kn..adoi la..konon maslah besar nk adoi2.haha

wekend yg agak busy bg aku,,bukan bz keje2 byase..

bz bejalan2..hoho

destinansi tujuan sewaktu hujung mnggu adelah~

melake n sungai petani!

kenduri kak yua(melake) dan juge karim(s.petani)

peserta:

naza ria : encik aman,encik ezzri,AKU,cik salwe,cikgu ateh n cikgu umi

satria neo : cik put n pasangan,cik asmy n cik lala

van BDU : encik parot,cik die,cik she,dan cik yana..(encik razis n cik solehah turut serta dr melake)

~karim n kak dayah~

~kak yua n pasangan~

mereka adelah senior2 kru...

tahniah buat mereka~

semoge bahagie bersame ke akhir hayat..

penat n pnjg perjalann nye..penang melake adelah sgt jauh ok!!aiyak~gilos..tym drive balik mlm tuh,,amatlah riso..dah la 1st tym aku drive naza ria,,besar dow..lyan jelah,,pncit plak encik aman drive sorg2..so,,aku take over dr tnjung malim smpi alor pongsu..pergh,,mate da kejap celik,,kejap blur,,kete dpan kejap nmpk kejap ilang..haha..coz da pnat,,tkan saje minyak ng laju sket,,di samping cik co driver terbaik aku,,cik salwa!haha

okies,,sok nkmngadap dr!

semoge dipermudahkan..huhu.

bakkate cik zana,,BACK to NORmal pasnih..hehe

sekian dari aku,,,

wassalam!^^,

No comments: