Thursday, March 11, 2010

.: omong kosong :.



salam~

sekadar bebelan di hari yg aku nk buat2 tenang walaupon xda lah tenang mane..haha

semalam,,aku da bejaye mnghantar diskusion thesis..x payah nk berase lega sgt ye azim,,kang mst ade lg yg kene repair n kene sound~pesanan khidmat masyarakat buat diri sendri..

ape pon..ari nih aku nk rilek2..haha

smlm ade la kelegaan tuh pas antr bnde tesebot,,yg slalu mnghntui sume dak final year bio nih..haha~sket je lah

at least,,plan untuk ke melake ujung mnggu nih x terganggu..

mgu nih nk ke rmah kak yua,,beliau kawen..selamat berkahwin n selamat pengantin baru in advance yek..hooo~

n smlm adelah ari yg ponat..

tdo sgt kurang,,so da cover tadik..bgon kol 12..haha

smlm da p berkarok2 besame teman2 sepejuangan..sempoi~haha..smpai karok tuh da nk tutup,kol 3 baru reti nk blah..haha



okey,,merujuk kepade gmbr di atas~tv baru tekun..x nampk lam gmbr nih,,tp brand nye SONY ok..mntap,,cntik..

tp,,ape faedahnye kalo ko ltak dapan lif tuh,,pasang sejarah tekun 24 jam sehari,7 hari seminggu??haiyak,,padahal lam bilik tv tuh,,tv die da sdey da,,bkn nk tukar,,kafe pon same,,ade tv SONY nih,,tp pasg cte tuh gak..sejarah tekun,,struktur tekun,,laman tekun..aih,,tgk sndr dpan mate lah~aiyo!

fuh,,bikin panas di hari yg mmg panas~

tahukah anda,,suhu di penang kini mncapai 34 drjh clcius?dan merupekan yg kedua tertinggi di asia tenggara kini?

~statistik dari aku sndr,,x payah pecaye..hahaha~

tp siyes mmg panas..bwk moto tgn aku leh burn..bek aku kayak kat laut,,burn gak..*ape kaitannye?bleh ke aku g kelas n lab ngn berkayak?* (-.-"

panas x panas,,tym mandi tuh bleh rase la air tuh pon x sejuk mane..kdg2 pkir,,tekun nih upgrade itu ini,wireless la,,tv la,,adekah die da pasang water heater gak kat shower2 nih?haha~

okey,,mcm x perlu da kot ko membebel..

sekian bebelan dari aku,,



jap2..b4 blah...meh nk promosi~

arinih kuar cte nih..

sebagai penyokong filem genre rempit,,aku nk g tgk..haha..anyone?jomlah ke pawagam berhampiran..oyeah~

~mesti ade scene hentak2 helmet nih,,feveret2...haha

sekian sekali lagi~

sekian yang kesekian kalinye,,tiade yg lebih sekian dari ini~

wassalam^^,

4 comments:

milah hasan said...

dah pansa mcm nih, ko nk mandi airpanas lagi (merujuk kpd kehendak anda kpd water heater)? huhuhu~ btw, td kan hujan~ yeay!

azim1706 said...

cik milah,,mksud sy di situ..air tuh panas,,x sejuk..bukan sy bekehendakkan water heater..hehe

jimah said...

tv tu sbnrnyer utk kuceng2 yg x tdo mlm.. n tv tu pon ley mengelak pencuri dri masok blok sbb mlm2 cam ade org ngah berborak kat depan lif..

*tv tu mmg 1 pembaziran.. SERIUS*

azim1706 said...

hoyeah~itulah konklusi yg dicari..ia satu pembaziran!