Saturday, March 20, 2010

.: nice game :.


salam~

selamat berhujung mnggu..hoho

alhamdulillah,,boleh berhujung mnggu mnggu nih..

draf thesis da antar,,insyaAllah akan siap..tp,,maseh bnyk yg perlu dibetolkan,,pasti ade yg salah,,so,mmg bersedia..yg due date isnin nih,,da antr awal..so,,x yah pkir wekend ini..hehe


okey,,skang mood no 2..tp,,xpe..mng kalah adat permainan..

2 game yg aku sertai mggu nih..dua2 dapat no 2..haha

first,,final liga bio USM..

kalah ngn 1st year,,2-1..setelah 2 2 team lebeh kurang same hebatnye,,ade sedikit kesilapan yang dibuat,,mmg mngundang padah..hehe

overall,,gud game kot..tp,,paling penting~~

INI!!!

terbaik wa cakap lu~

aku dapat yellow card..ase cm macho dow..hahaha..padehal kasar kn..maaf kpd encik yg aku jatuhkan,,seb bek ko x injured trus kn..haha

pastuh,,meneruskan perjuangan lam boling pulak..

Kejohanan Boling Anak2 negeri USM,,Piala naib canselor

gud game gak..terbaik~

dapat 2nd place ag..maaf kepade team mate coz aku off form untuk last game..huhu

sori DAUS~hoho

tp diorg yg lain terbaik,,salute daus,epol n naim^^,

tp,,xpe lah no 2..kite punye team ade amatur2,,kite brani amek org x power cm aku lam team n lawan...bukan amek n kumpul yg power,,memg sah2 wakil USM sume,,n bngge gile bile mng..x macho cmtuh..aku ase lg macho player cikai2,,tp dapat no 2..hahaha


oh,,maaf,,terkomersialkan nivea juge..haha (-.-"

so,,sok ade prog kru..

gotong royong taman rekreasi USM..

n mlm nih,,pastinye ingin menonton game team terbaik aku,, ARSENAL!!go gunners~

n aku maseh blom berjaye menonton V3 samseng jalanan,,even aku dr ari 1st kuar da post kt cni..so,,mgkin akan ade episod 2 lone ranger g nonton..hahak!

sekian..

dah la tuh..

wassalam^^,


2 comments:

CPM Nadiah Azizan said...

stylo douh dpt kad kuning...baru nmpak sape bsgguh2 ye x azim??kakakak

azim1706 said...

haha..nmpk kn kesungguhan aku tesebot~haha