Monday, January 18, 2010

.: hari ini :.

salam~

pekabo yob yong?haha

aku semalm baru pulang dari umah..pergh..cm lame gak la x balik umah...dalam 47 ari gak la(saje ckp brape ari,,kalo ckp sebulan lbey cm x lame)haha~

dapat la melepaskan kerinduan tehadap mak n ayahku..hoho

dapat jugak mkn masakan emak yg terbaik dari ladang,,tiade tolok banding..haha

thanx to cik lala n cik asmy yg mnghantar aku ke jeti pada ari jumaat,,n thanx to ncik aizat n cik lala yg mngambil aku juge di jeti semlm..^^,

apekah ari ini??

blur2 sket..report nk antr kul 2 kul 11 baru nk buat...

bngun pagi2 nk wat report kunun,,x wat pon..

konon nk puase ari nih,,awal2 pagi ag da g minum..paa diaa hang??haha

ade lab,,x g lab,,g farmasi,,wat practical dlm longkang..haih~




dah la selame dkat 3 taon aku begelar pelajar USm,,tadi la 1st tym aku g skul farmasi tuh,,x penah g lgsg dow..huhu...g2,,kene msuk longkang die plak..apekah??haha

horror sebenarnye skul tuh..aku masuk2 bngunan die,,ngn nazary n adli nk g toilet,,da mcm tmpt nk wat scene cte seram da..cm hospital lame yg berantu..haha

itulah idop aku seari2..

SEKIAN,,terima kasih..

wassalam..^^,

4 comments:

-zArEp- said...

cr pe dlm tuh bro??
ikan ke??
ak rs xde ikan dlm tuh...
ikan pn mati...
ha,fusarium pn xde dlm tuh..
algarium adela..
(btul ke alga rium?)ak xtahu alga sebut ape..

D.S.R said...

hue3....besh kan men air longkang .. =p

satu mcm bau ad mali..hahahhaha

tobat tanak masuk da..nak suh org yg x msk lak pasni ...huu =/

Oh ya..sila la folo memolow... =)
tq!!

azim1706 said...

zarep~ kene tgk specis2 yg ade kat lam tuh dow bro,,x kire la pokok ke,,binatang ke..hoho

azim1706 said...

dhiya~ haha..agak la..mule2 konon cm berniat murni nk masuk kn..pastu,,pergh..amatlah nyesal..bau xleh blah..haha