Friday, January 22, 2010

.: D.A.M.N :.


salam~

huargh!!

what da fish!!!

sepandai2 tupai melompat,,akhirnye jatuh ke tanah juge..huk3~

pagiku bermule ngn agak malang..haha

pg td da bekpes,,kat taman sardon..lame siot x bekpes,,kalo buat bnde yg x slalu wat nih mst ade hal..haha

balik2 td,,kat2 ngn petronas tuh..ade kelibat yang x diingini...





siot!!road tax gua mampos kot..haha

dgn muke yakin,,n x besalah,,benti2 tunjuk je road tax,,kot2 la x kantoi..skali kantoi dah~haa,,amek nih..








see u in court!!

xda hal lah,,rempit dow..haha

ni kali ke 3~org kate kalo wat jahat 2 kali ckop,,sebab kali ke 3 kompem kntoi..haha

sebelom ni 2 kali dah aku lepas dr JPJ durjana nih..haha..tym lesen P dolu,,x lekat P aku blah je mase die tahan,,mnggu lpas,,area2 BJ aku blah gak,,tym tuh kete bnyk,,sibuk2,,leh la gua cilok2..ni tadi jalan kosong,,kalo blah pon kompem sempat cam no plat..

pastuh,,tym balik2,,masuk usm,,kene tahan ah..ngn guard plak..

die mntak kad matrik,lesen n ROAD TAX lagi!!!hahah..aku glak jek kat guard tuh,,n berkate " road tax saye da mati,,JPJ kat dpn sane da amek..haha" guard tuh baik sket,,die cm nk glak+simpati,,n bg lpas...n kate kat membe die yg tulis2 tuh aku sume ade...n siap ingtkan aku,,jgn lalu sini blk nti,,nti kene saman ngn guard blah sane..hoho

jadi,,patuhilah undang2 jalan raye!!

sekian dari aku!

selamat hari jumaat^^,


4 comments:

D.S.R said...

hehehehe
tros nek court ke??
xde aktvti bayar2 ke??
seram2...

tros p update road tax yer..

sabar2.. ^^

azim1706 said...

hehe..trus g court jek...kene wat2 rayuan dlu..hehe

yep2,,isnin nih nk wat road tax~hee

-zArEp- said...

tula ak dh pesan...nek bus je...
hahahahahahahahahahahaah...
bek ko blanje ak mkn paki duit saman tuh...

azim1706 said...

pergh~kuang ajo,,ko glak gle2..haha
aku kene pk nk pkai duit mane nih..haha