Thursday, January 28, 2010

.: bengang :.


salam~
damn!!

damn!!

argh!!


aku da nk renew road tax pon susah!!

ko dah knape??

isnin- busy!coz wikend bnyk main
selase- bz,,klas smpai mlm
rabu- ade hal,,servis kete ,,x sempat
kames- dah g,,bnyk hal plak ko eh jpj..

aku dah smgt2 g nk renew..kelam kabut aku g jpj b4 kul 1,,dgn niat suci murni xnk kcw korg tym lunch---> encik2 dan puan2 jpj

sekali korg x bg aku renew~

aku da smpai final step nk renew ko tau x...da smpi kat meje kaunter tuh da~

sebabnye abg aku kat sarawak pon ade kene saman
*katenye adik beradik2..saman pon nk same..haha

moto nih ats name abg aku,,so,,kene setelkan dolu saman,,baru leh renew..aih,,terbantut ag niat suci aku nk bwk moto secare halal..

tnsen3!!

adriana syg,,,kamu sabo ye^^,

abg aku kene saman polis,,so kene g byr kat kaunter trafik pdrm..kalo dkat xpe,,ni 1 kat bayan lepas,,1 ag kat patani road..jauh ko tau x?

so,,skang kene mncari moto2 yg halal ditunggang...

sabo je lah~

huh!!

sekian,,wassalm~ ^^,

No comments: