Saturday, January 23, 2010

.: due cerite satu mase :.


salam~

baru pulang dari bengkel FYP...penulisan thesis~

pergh,,fyp,,perkare yg mnghntui sume dak2 final year..haha..dolu tym 1st n 2nd year cm dnga2 cte jek pasl fyp nih,,bile da buat sendiri..haa,,amek kau!!haha

semalm,,da dapat menonton...

aritu kecoh sgt nk menonton nye..haha

dapat la tgk cte pilihan a dari yg telah aku pilih kat post sebelom nih..

cte,,adnan sempit!!




cte nih pade aku,,berbaloi ditonton..lawak die mmg boleh blah,,memg aku glak n layan lah movie nih..ag 1 berbaloi sebb cte best harge murah,,hoho(kate student price)---> sile rujuk tiket di atas..haha

lawak,,x bosan..jalan cite menarik..simple,,x berat tapi ade lah msg...n aku pon secare tbe2 dapat la msg tuh...cte kn pasl dak2 mat2 moto..x sume mat2 moto yg syg moto diorg,,yg jalan2 beramai2 adelah mat rempit dow..pergh,,pehal aku emo?!haha..sempoi la jalan cte die,,mat moto yg hanye bwk moto,,xda kete bkn la sume teruk dow,,ade yg baik kan..juz konon2 kalo org yg bekereta ni cm baik la kot tgknye compare ngn mat2 moto..pe2 jelah..haha~aku xtau gak apsal aku merepek gni (-.-"

tapi ade ag 1 cte tym aku tgk cte nih..boleh plak ade 2 cte dalam 1 hall yg same,,tym pon same..aih,,cmne?

cte nih drama penonton wat sendiri dow~

ade la 1 geng nih,,laki,,5 orang yg duk lane blakang skali tuh,,pergh,,bapak la bising nye~cm sial jek kan ko duk bising2,,jerit2,,glak tuh orait,,tp x perlu la sepnjg mase dowh!!ko ingt tuh wayang bapak ko ke?ko nk bising2 ko tgk kat umah la bro..pastuh,,ade sorg pmpuan tuh cm tnsen,,die sound dak2 tuh,,pastu dak pmpuan tuh kene kcw jelah..ag bising..

wa serius panas gak,,tapi wa tahan coz wa malas la nk rosakkan mood wa sndr coz ngah layan cte yg best..so,,layan n glak je tgk cte tuh..seb bek selang 2 lane dari aku diorg yg cm haram tuh duduk~kalo aku datg ngn membe2 umah aku,,ko mmg kene sound ah situ,,gaduh pon gaduh la,,ingt wa heran??

pastuh,,yg pelik nye,,mmg la ade org GSC th dtg,,nk kawal keadaan la konon...tp antr sorg jek,,badan besar aku jek,,diorg 5 org kot..antr la yg gaye gni..hahah




pape je lah,,jnji aku da tgk cte yg best..n kalo ade sape2 ajak aku tgk ag,,aku xda hal nk tgk cte jiwa rempit yg lawak nih..haha

sekian dari aku...

enjoy la movie nih sape2 yg blom tgk,,xda teman leh ajak aku..haha..membe2 aku yg bising2 aku x trun KL tuh,,pe kate korg dtg penang,,ckp bnyk xda mkne..haha

wassalam^^,

No comments: