Wednesday, January 20, 2010

.: bosan la :.


salam~

apelah cm bosan nih..

padahal bnyk jek keje lab,,tp wat2 cm org xda keje..memg nk kene sebat..haha

aku pkir2..

terase nk tgk wayang lak..

cte2 kat wayang skang cm best jek..

terase nk tgk...




denga cte lawak..bleh tahan la cte nih..aku mmg da tnggu gak cte nih coz aku penah tgk trailer die kat blog membe aku dolu...

tp,,,bile agaknye~




cte nih pon bleh tahan..biasenye cte jacky chan memg menarik tetarik..last movie die rush our 3 tuh tgk glak3 dan glak jek lam wayang..

tp,,sekali ag,,bile agaknye??

nih 1 ag..




komentar dr org yg da tgk agak +ve

menarik..tekejut2..bleh mncarut2 kalo tgk cte tekejut2 nih..haha

so,,anyone??

ade sape2 nk ajak aku tgk wyg??haha

mlm ni,,futsal lg dan lg~

-detail-
@ BJ court
10pm-12am
anjuran-nanex
peserta-dak fizik,,dak kru,,dak bio,,sape2lah nk join..haha

okeyh..

sile sedar diri projek masih blom siap..haha

sekian,,wassalam^^,

3 comments:

iPai said...

uhuhuh ... tiga2 aku dah tgk ... uhuhu ..

sila jemput tgk ..

azim1706 said...

wah,,ko da tgk 3 3??pergh..cik S ko x bwak ke bro??hoho

liyana-san said...

byk betol la ko punye la, azim..haish -_-