Wednesday, November 10, 2010

.: mesyuarat tingkap :.

Align Center


salam~

tajuk adelah berkaitan~

ketika mau turun tadi~

trun dari tingkat 2 rumahku untuk ke kedai makan..

kelihatan 3 org makcik2 atau kakak2 sedang bersembang~

bile lalu sebelah..

pergh,,sedang berkaknam tentang suami masing2..haha

bile diamati ayat2,,aku percaya suami2 mereka ber3 adelah kaki pncing..(ye,,sempat dengar walaupon jalan cm fokus ke depan..ahaha)

ikuti ayat2 yg sempat didengar~

"abang *&^% ko tuh byase la,,duk kedai bukan main lame"

"yelah,,die nk minum teh tu,,die yg tapiskan"

"tapi kang balik bukan makan ape pon,,lapo juge"

"pastuh balik2 g cari katak pulak malam2"

"yelah,katak tuh lagi beseri dari isteri kan"

~disudahi dengan gelak beramai2...haha~

okey,sekian

wassalam^^

p/s : aku rendu mak ayah aku,jem!raye aji pon x balik~

p/s 2 : sok last makan kat kedai yg mkn tiap2 ari,,org siam tuh nk balik kampong semnggu~damn!

p/s 3 : sile usahe lebih untuk bejaye lam keje!


4 comments:

milah hasan said...

aku pon tak dpt balek raye.. camni la azim.. aku p raye umah parents ko kt perak, ko pi raye kt umah parents aku kt selangor.. boleh balek hari, kan? kite maen ganti2.. huhu.. kem salam kt mk ayah aku ye!

azim1706 said...

okey lah cik milah!semart lah!deal!huuu~

kita kawan said...

sapa plak yg nk blk umah aq.....hahaha

azim1706 said...

alamak,,kalo aku nk balik umah ko,,baik aku balik umah aku bro~haha