Friday, November 5, 2010

.: kuang ajau :.



salam~


okey,dengan segala hormatnye,perkara di atas adelah dirujuk..

hari ini,,tepat jam 12.45,aku berjaye tibe di masjid tesebot,masjid negeri melaka,masjid al azim (seperti yg tertera dalm post di bawah)

okey,,memori tntg masjid ni mmg da x ingt lgsg..yg aku tau aku penah tgkp gmbo kt masjid ni kecik2 dulu..haha

cnggih jugak khutbah die ade slide cm presentation,,n dpn khatib ade webcam..hehe

dah selesai solat,doa2,keluar..angin sodap,,sejuk jek..

tp,,smpai kat tngga,,tmpt letak selipar,KOSONG~

d.A.m.N!!

kuang ajau kau amek selipar aku apehal~

ko xtau ke name aku??

cube ko tgk name aku,,n tgk signboard masjid..berani nk amek??hahaha

seb bek selipar 5 hengget..

seb bek sekali lagi Allah da takdirkan td aku tbe2 nk bwk 2 selipar n ltak 1 spare lam kete..

bukti kebesaran n kebijaksanaan DIA mengatur kehidupan kite^^

okey,sekian suka duka masjid al azim..

sekian again,,

wassalam~



4 comments:

milah hasan said...

kalau ade org tny, "ko pehal nk marah2? masjid ko ke?", ko boleh kate, "ye." sambil hulurkan ic.. peh! hebat ah~ hihi

azim1706 said...

hahaha..komen yg mntap dari cik milah!

irfat said...

peh..ala-ala suka duka hidupku..hahaha,,

azim1706 said...

bro,,kasik idop balik la suka duka hidupku..lame siot lu x mengarang..