Friday, November 5, 2010

.: kalau berpacaran :.



salam~

okey,jgn amek peduli tentang tajuk,x berkaitan lgsg~

xde idea nk ltak tajuk ape dah..haha

okey,selamat ari raye,eh ari depavali buat indian di malaysia ini~

selamat ari lahir juge buat kawan.zarep,ali,itah dan lain2~

selamat bercuti buat yg blaja n bekeje~

ouh,,arini aku dah yakin ngn sumthing...biological clock aku~ewah!haha

arini cuti,,so aku pon tdo dgn aman lepas solat subuh,,then ase cm da cerah,,da lame tdo,da puas,,bgn2 baru pkul 7.26????what da fish!then da xleh tdo dah..da try tutup mate tp x berjaye..damn~sejak keje nih kepale mmg da set gni kot,,tp masalahnye arini cuti lah kepale oi!!haha

jadi,sempena cuti nih,,ape yg aku nk buat adelah...

kemas rumah yg sedikit cm ape dah ni~haha

mgkin keluar ke mane2 kalo rajin,,hope xde ''wel wel'' kat jalan2..tau x wel wel?xtau sudah!haha

arini ari jumaat..

sempena solat jumaat arini,aku ingt mau ke masjid yg dah lame aku nk g,,

masjid negeri melaka~Masjid Al Azim^^..hehe

sekian!

mari sarapan n kemas rumah!haha

wassalam~

ps:ouh,esok bakal ke rumah cik salwa,abg die kawen..seronok sungguh even da x kat usm,,stil boleh jumpe kawan2 bek..reunion kali ke bape ntah ngn put,lala n salwa~hehe


8 comments:

-zArEp- said...

wahh...ade name ak seyh!!!!tenkiu bro!slmt bercuti!haha...kim slm kt masjid Al Azim!wahaha

azim1706 said...

haha~same bro!ok,,nti aku kim salam~haha

Neko D. 13 said...

azim, i rase, u mmg cocok la dgn melaka. jd je la org melaka~ hik2

azim1706 said...

odah~macm mane nk jadi org melaka?kene apply kewarganegaraan keh?haha

milah hasan said...

hantar pinangan sudah~! XP

azim1706 said...

hantar pinangan kat sape?sape2 pon xpe keh cik milah?ahaha~

-zArEp- said...

mendalam tuh mkne cik milah bg tuh..wahahaha

azim1706 said...

dalam mane agaknye tuh bro?haha