Tuesday, April 6, 2010

.: tajuk yang x terjumpa :.


salam~

gua mmg bengang kalo nk bukak mane2 page,,jadik gni..ape eh sebabnye??sape yg tahu?hoho

mngkin encik dosh tahu?sile gtau aku bro,,aku sedang tertnye2..haha

saje bosan2 nk update..

sedar x sedar,,(sedar ke x ni..haha) dah mnggu terakhir blajo..da nk abes blajo da..huhu

tgk status fb kwn2,,lbey kurg 40 ari ag d USM terchenta..

pasni..

kemanekah korg sume..

sumthing yg aku sdar,,da final year nih baru kite makin knal2 ramai2,,mkin rapat,,leh nmpk kot kt bionite ritu..semakin rapat n berbaik2 sumenye..huu~owh,,ter'touching'..haha,,*cntrol2 macho,,x rempit touching2*

tp,,seriusly,,keep in touch lah sume ekh..

bg aku,,kalo da bekawan tuh,,mmg selamenye kawan..

baik buruk,,tetap kawan..

kalo ade yg buruk or jahat pon kawan,,die tetap ade side yg baik sbnrnye..akan kite nmpk 1 mase nti..

owh,,apekah aku siyes?adekah telalu awal untuk post sebegini?

xpe,,akan aku post bnyk ag pasl bekawan2 ini..haha

njoy our final moment as USM student,,kepade yg nk smbung master,,silekan,,kepade yg nk keje juge silekan..semoge sume2 kite bejaye besame2..ohyeah~

sekian,,

wassalam^^,


10 comments:

aKu Ruzanna.. said...

walawei dik!
seyes touching ko tls cni..
meh aku touchng2 skali..nk wt acknolegment ni..
haha..
b4 nie aku juz tau nme ko je..ckp pn septh dua kata..haha..n aku tau la ko dak kmpp sbb wj knl ko
masa 3rd year la...
di sebbkn kita supervsor yg sme, dlm lab pn duk blkng..bru la rapat2 gitu..haha..
ko mg sempoi la..all da best in wat ever u do..(tlalu awlkn aku tulis bgni..haha..ayt sme kn!!ngeee)..
thanks n sorry for everthng!keep in touch!!

liyana-san said...

haha~ cik zana di atas menulis abstrak utk blog azim kah?:D

ye2 azim..jgn touching2 sgt. hee~ *tetiba taktau nak ckp ape plak.*

milah hasan said...

aku hny nk bg 1 kata2 penghargaan yg berbunyi spt berikot: "mesti ko suke dpt kenal dgn aku sblm kite grad kan? kan? kan? xpe, aku paham. aku akn hargai smgt ko nih. hehehe~"

azim1706 said...

untuk zana~

yep3..siyes dow..mmg da 3rd year nih baru rapat n knal ko even mmg aku knal muke ko sejak dr kmpp ag..huhu..sbnrnye,,aku mmg agak touching,,tp aku cover wat2 macho..haha..all da best to you to0 kak!!hehe

azim1706 said...

untuk yanot~

heeh..aku cube cntrol..hehe,,tp kliharan ko cm taouching gak coz spechless..haha

azim1706 said...

untuk milah~

haha,,ko jgn la ckp gtu..kntoi lah aku dow..segan lah gtu..haha

CPM Nadiah Azizan said...

ahah!!
aku pon nak gak wat conclussion kat sini..kekeke..

sedar xsedar,aku kenal ko dah 4 tahun kan azim??homaigod..4tahun tu weyh?!!rase cam kejap jew..ahaks..
kakaka..tp bile masuk usm jrg2 gak jumpe sbb major laen2.. (alamak rase berlinang ni nape??) ALLAH..tetibe ter'in' character laa pule.. still ingat lagi tyme mule dpt masuk usm..ko org ke dua aku tny dpt u mane lepas pijah...huhuhu...dah nak grad dah ke???!!! adeiii..cepat siyak!

azim1706 said...

owh,,really aku org ke 2?owh,,ini agak touching sbnrnye wanjan oi..huhu..neway,,nice knowing u..hehe..yep2,,nk grad da,,cm secare tibe2 kan..haha

Anonymous said...

jirrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaannnku!!!

*tacing macam orang baru balik dari medan perang*

azim1706 said...

hahaha..kite kompem lah jumpe ag pas grad bro..kate umah depan blakang..haha