Tuesday, April 20, 2010

.: dilema berchenta :.

salam~

saat ini..

ketika ini..

aku tgk nota...

nota tgk aku...

mate bertentang mate...

kami jatuh cinta...

dari mate,,jatuh ke hati katenye...

sambil aku bercinta dgn si nota..

katil da miskol2...

ingin mngganggu perhubungan kami..

pesbuk pulak asik antor msg,,ajak date...

apelah dugaan ini..

aku dalam dilema~

aiyo~

kate org,, "abeskan bace buku dari kulit ke kulit"

mksudnye pahamkan sume tuh,,kasik khatam~

tapi...

kalo aku juz tgk kulit depan,,kulit belakang,,kulit depan,,kulit belakang,,ulang sebnyk 4 kali okey x?kire bace kulit ke kulit x?adoi~

sekian~

drama sebabak percintaan hari ini~

sekian,,

wasslam^^

*post ini adelah bukti kukuh aku sedang ting tong*

2 comments:

Anonymous said...

alaa
ncik azim nih tiru la
i nk berchenta ngn notes u pun nk berchenta gak ngn notes
hahaha

milah hasan said...

cintailah nota sebagaimana anda mencinta A pacak.. ok tak kate2 aku? hehe...