Monday, April 19, 2010

.: best of luck :.


salam~

ari ni,,bermula lah final exam di USM terchenta~

ucapan di atasaku tujukan khas buat rakan2 semue..

sebb ini dalam blog aku,,1st aku nk tujukan ucapan nih kat blogger sekalian~

khas buat :

-put-

-salwa-

-dosh-

-syahmi-

-zarep-

-zanna-

-faz-

-wanjan-

-rasis-

-odah-

-xira-

-mash-

-yanot-

-dhiya-

-kiah-

-jimah-

kepade anda semua,,good luck n all da best yeh!

maaf jike aku ade miss name sape2 yek,,tapi ucapan ini tetap untuk semua~chewah!

ucapan tulus ikhlas dari aku dan keluarga..haha

sekian,,terima kaseh!

wassalam^^,

*sumber gambo : tulisan tangan aku sendiri..haha

19 comments:

m.a.s.h said...

h0yea! gd luck juge! \^^/

azim1706 said...

hehe,,gudluck!!

xiraburkhan said...

owh~ all d best!
**smoga dkurnikn kfhaman yg baek n igtn yg sempurna tyme wat revision** amin..

azim1706 said...

owh3~insyaAllah..amiin^^

-zArEp- said...

hoyeh..ko mmg dekan~
gudluk bro~

azim1706 said...

haha..harap2 mulut ko masin kali nih..thnx bro!gdluck!

CPM Nadiah Azizan said...

huray!!
name i ader kat situh..
syg ko azim..eceh!
besh of luck juge..ngee~

azim1706 said...

hehe...best of luck wanjan!!

D.S.R said...

aikss..tersenarai jugaa..yeay!! ^^,
tenkiu2..
n all da best to u too!!


gementar paper EKOPOP esok..waa.. T.T

azim1706 said...

hehe..neves jugak nih,,ntah pe lah mau jawab nti..haha

milah hasan said...

aku cakap--> buruknye tulisan ko.. hehe.. xpe, aku hargai tulus ikhlas dari hati.. buena suerte chico!

rumet aku cakap--> terima kasey~ good luck kepada al-azim juge~

**hahaha.. jom kite gelakkan rumet aku.. laptop yg byk dugaan-ketika-peperiksaan kepunyaan beliau telah dilanda musibah~ kesian.. huhuhu

azim1706 said...

haa,,hargailah tulisan hatikuituh..ewah~haha..ko nih kesian ke x kt rumet ko nih?konpius aku..haha

CPM Nadiah Azizan said...

aiyak!! giler kejam cik rasis kiter nih..hadeiii...by the way gud luck!!

azim1706 said...

rasis itu mmg main kasar..haha

milah hasan said...

ala.. kejam2 manje.. ape salahnye.. hehe.. btw, ko jgn riso psl rumet aku.. aku da bwk kn psp sbg pengganti laptopnye.. hehe.. xpe2.. x ya puji.. aku mmg baek~ XDDDDD

azim1706 said...

meh la aku puji sket,,ko mmg berhati mulia lah cik milah..haha

jimah said...

yay!! gud luck jugak

Queen M said...

c..my name's not there :(

azim1706 said...

mimi~hehe..mane tau anda juge smpai ke blog ini,,jd x tujukan kepade kamu lah..hehe