Saturday, April 10, 2010

.: adoi3 :.

salam~

bosan sebenarnye pas antr thesis~

x seindah yg dijangke..haha

dah konon nk hang out ngn org ramai,,ngn membe2 cni..tp sume da nk blk,,sume xde cni..gua bosan ah dow..

nk kuar ngn membe2 umah pon diorg xde gak,,diorg x blk ag,,U lain kn ade yg da stat exam,,da abeh exam pon ade..

kalo gua tau ramai yg da balik awal,,n xde org nk lepak,,baik gua balik tolong mak ayah gua kat kedai..ag bagos..

adoi,,ni sume salah ko encik aris!!kalo ko ade smlm aku dah boleh balik ngn tenang dah,,,ni sbb smlm ko cuti aku da kene extend tym aku..cess n cess!!

mlm ni plak ade makyong anak gondang2 ape ntah..haha..kalo x aku nk cabot da nih..xpe2,,tgu la,,tgk la,,suport la kwn perform..lasy show katenye~

bnyk ag cte wayang wa x usya..gile haram lmbt+x up to date gua dow..aih la,,dlu kuar jek awal2 ag gua da tgk,,ni dah lame pon x tgk2 ag..lembap2~

masalhnye skang,,hari ini!!

ape gua nk wat dow?

adoi!!

no idea!!adriana,,bek u pk n plan n kang kite gerak jek g mane,,sonang cte!

adios!

wassalam~

No comments: