Sunday, February 28, 2010

.: update sat :.


salam~

stop sat taip result fyp..

update blog nih sat..hehe

semalam aku dah g menonton niyang rapik~seperti yg dinyatekan pd post sblom nih..

okeyh..

overall..

cte nih agak best..dan juge menarik..ade jalan cte yg best,,x bosan,,x slow n ade suspen n tekejutnye..serta ade juge humor..ade msg,,ade sdey2 nye..
(komen kunun director filem tekenal~haha)

tp aku suke lah cte nih...not bad..mmg agak btol org kate,,,cte nih cm cte lawak pon ade..yolah,,ko phm2 jelah..dah kalo adnan sempit blakon cte hntu,,die tetap lwak gak~haha

so,,kepade yg lom nonton,,carik2 la mase,,g nonton..aku rase korg xkn rase ia filem sampah n merugikan..hehe

n pas balik semalm..call org2 tesyg ini~


ayah n emakku syg^^,

skang da boleh call lewat2 coz emak n ayah balik dr kdai pon 12++..

kate emak,,bisnes ok..smlm org ramai..walaupon ade menu2 yg x jalan,,tp ramai kire ok la kan mak...semoge famili terus diberkati dan dimurahkan rezeki..amiin^^,

syukur alhamdulillah!!

cm x sabo pulak nk balik umah,,n lpak kdai tolong2 mak ayah aku..at least aku boleh jd anak bos kn..bile ag nk merase..hak3~

okies...sekian saje..

perot da mnyanyi..

kdai2 mkn da mnanti..

sekian,,wassalam^^,


5 comments:

FaSt FuRiyes said...

den xminat eh cite seram2 ngeri2~huhu...^,^

azim1706 said...

takot ah tuh~haha

FaSt FuRiyes said...

bkn tak0t~sye syg jant0ng sye,xm0 bagi tekej0t2...nnt maj0k susa...h0h0 ^0^

Anonymous said...

tak mahu tengok cerita hantu, lalalala~

hehe, apa khabar Azim?

azim1706 said...

cik faz~ yolah tuh..alasan semate2..haha

cik syida~ eh,,kabar baik..lame x ketemu ye...hoho