Monday, February 15, 2010

.: sorang sorang :.

salam~

hepi chinese new year kpade yg berbngse cina^^,

aku sudah kmbali ke USM tercinta..hoho

awal pulak blk,,yolah org sibuk kn...kunun2..haha

sori ah kwn2 aku kt ipoh n sekitar perak yg aku x dpt nk lpak ngn korg tym cuti nih,,yg x dpt nk men boling,,lepak2,,hu ha hu ha,,rempit2,,dan mcm2 ag..bz dowh..huuu~

aku skang sorg2..

dr pg sorang2...

td balik ngn kete cik put,,cbv tesebot sorang2 dr ipoh..pergh,,mmg ngntuk dow~aku duk nyanyi2 sorg2 lam kete tadi..haha

xpenah ag drive sorg balik penang,,naik moto slalu lah..naik moto xpe,,angin2,,bising2 xde la ngntuk..ni duduk sedap jek,,radio ag..mmg tngkap lntok..seb bek slmt smpi...syukur2^^,

skang kt bilik sorg2..

akibat kebosanan ptg tadik,,xtau nk wat ape,,aku pon mncapai kunci moto serta helmet ku,,trus bergerak tanpa arah tuju dan tdak memikirkan masa depan ke quensbay..ade rase nk jln2,,nk beli baju or pe2 yg best..lone ranger nih..

skali g sane,,kecewa beb..qb cm x idop..org ramai,,tp kdai bnyk tutup..yelah,,raye diorg kan..outlet2 yang aku slalu spot pon x bukak cm cnverse,,extreme,,everlast,,giordano..gilos ah,,xtau nk watpe,,aku pon menujulah ke GSC dan...



aku tgk cte nih..first tym aku tgk wayang sorg2 asenye..lom pnah aku wat ag..slmbe lah,,bkn ade pe pon..haha

lynlah cte nih sorang2,,lawak la jugak,,yelah..nabil kan..antare plawak2 msia nih,,nabil aku rase plg bleh blah la..agpon dei kn begaye gak..cte nih ok,,ringan jek..x susah nk phm..cte idop nabil asenye..ade ramai gak plakon2 die yg aku rase aku suke..n ayat dialog diorg pon sbnrnye cm lam realitinye..faizal tahir pon ade dow~haha

tp 1 jek,,kalo tgk cte nih,,scene mila sket jek,,tp gmbo die kt poster nih..padahal puteri sarah liyana tuh cun gak pe..haha

tp cte nih ade yg aku x phm sket..tbe2 cm lompat scene tuh..aku pon plik..n pas da tgk cte nih,,tym lyn2 tenet smlm,,baru aku tau nabil sendiri kutuk filem die sndr..kate x ikot kehendak die n die pon x brape phm jalan cte nih..haha

pastuh mkn,,sorg gak..layan mekdi,,big mac yg da lame aku nk mkn tp x pegi2 mcd..dapt gak..haha..poyos~

ok,,skang aku xtau nk wat ape..bnyk knderaan yang aku kene tgk2kn..(sebuah ego merah 'milik daus',,sebuah kncil gold,,dan sebuah wira hijau) setakat rondaan td,,sume berada lam keadaan slmt..haha

dah lah..

sekian,,wassalam^^,

2 comments:

CPM Nadiah Azizan said...

1.hah...nabil sendrik pon ckp die xphm cite neyh..

2.tahu xpe..ritu pui sarah liyana ni kan ngamok ngn org wat poster neyh..die ckp mila xlyk jadik cover poster..

lone ranger abes nieyh

azim1706 said...

haha..btol2..then kalo tgk poster baru ade da gmbo putri srh liyana tuh..hehe..yep2..mmg btol2 lone ranger tuh..terbaik~haha