Wednesday, February 24, 2010

.: all da best!! :.

salam~

perhatian!!

perhatian!!!!

perhatian!!!!!

kepade semua rakyat jelate~haha

cm siot bnyk main~

ingin mengumumkan

ibu bapa ku kini mule berniaga semule,,secare kecil2an di kmpung

tmpat: btu 10,,lekir,,perak darul ridzuan~
waktu beroperasi: 6 ptg-12 tgh mlm

semua dijempot hadir..hoho

*konon blog aku sume org bace,,nk promote kat cni..haha (-.-"

mlm nih mak ayah wat doa selamat,,n insyaAllah,,sok akan memulekan perniagaan^^,

menu2 yg aku ingt~

-nasik tomato ayam berempah
-nasik ayam hainan
-nasik lemak ayam panas
-sate
-masakan thai
-kuih muih
-roti canai
-len chee kang
-ipoh white coffee
-bandung soda selasih
-gado2(bukan gaduh2 hentak helmet)
-dll

semoge bejaye ibu n ayah tercinta^^,

insyaAllah dimurahkan rezeki^^,

sekian,wassalam~

ps: xdak gmbr kdai coz tym aku balik ari tuh,,maseh under construction..huhu~


10 comments:

CPM Nadiah Azizan said...

ko wat perut aku menyanyi lagu rock.. adehhh
haissshhhh
~

azim1706 said...

ouh!!aku x berniat..ini adelah tujuan promosi shj..haha

Anonymous said...

oh tuhan, memang mak aku takkan masak dah pasni

milah hasan said...

laichikang semangkok 2 kupang satu! sate 10 cucok! ade delivery x? ni mmg peberet ah~

azim1706 said...

@syahmi~ ko dan famili diharapkan berkunjung ke gerai mak ayah aku...haha
@cik milah~delivery akan diusulkan kpd mak ayah sy..hoho

FaSt FuRiyes said...

t0key!0pss..ank t0key!! gad02 meh cni...

azim1706 said...

wah,,anak tokey pule~segan2..haha

FaSt FuRiyes said...

aii~sejak bile lak al'azim penyegan neh??h0h0~

-zArEp- said...

ape kate suh mak ayah ko niage sini...gnti kdai nasik cmpur(makcik aji)!yeah!ak dh jemu doe mkn ctu...perlukan perubahan!neway.moge2 dimurahkn rezki ye!

azim1706 said...

haha...kalo mak ayah aku niage cni,,mmg bahagie lah idop aku..sep bajet~haha