Monday, December 21, 2009

.: tajukless :.

Hidup tidak selalunya indah
Langit tak selalu cerah
Suram malam tak berbintang
Itulah lukisan alam
Begitulah aturan Tuhan

pergh~ layan nasyid lah pulak kan..lame dow x lyn nasyid..hoho

bermkne juge lirik nih..

sok kuar result dow..sirius cuak juge..cmne lah agaknye rupe result tesebot??cntik ke menakutkan agaknye ek..haha

kalo ikot restu...sok da kene kuar...

tp tnye tekun,,ahad baru boleh masuk bilik..what da fish??!!!!

cm siot jek...kalo nk duk tekun gak kene byar,,rm4 sehari,,tp x dpt bilik sendiri ag,,nk bilik sndr,,tgu ahad..cm syial~

adriana tesebot da lame x begerak..

clutch cable itu putus plak..nk gnti tgu jpa ah,,gnti sume2 sekaligus,,tp x bejalan lame lah plak moto kesygn tesebot..aduh...pkir3...kalo bleh,,gnti jelah...pkir3..pkir lg..dan lagi..haha

menghilangkah aku??

ade ceritakah aku??

cm xda,,idop seperti byase,,kebosanan agak menebal..haha

ape yg aku nk tulis lg,,aku pon da blur...

tajuk pon da xtau nk letak ape..

biarkan lah..

sekian...

wassalam^^,

2 comments:

-zArEp- said...

g la bsuh adriaana ko tuh...kasi mndi die jap..ade la keje skit.
xpn pe kate ko blanje ak ke..sonok ckit

azim1706 said...

haha..mmg nk basuh..bile ntah...blnje ko x dapat lah bro..aku pon sengkek..haha