Saturday, December 26, 2009

.: aduh,,pengaruh :.

salam~

ape lah pengaruh ini...

ni sume salah nazary..haha..beliau suda bejaye mempengaruhi aku n membuatkan aku konpius..haha

ni pasal subjek sem nih..

sebelom nih,,dari sblom start sem lpas ag,,da kompem nk amek subjek ni,,bgt313- entomologi pertanian,hutan dan hasil simpanan..

tbe2 si nazary tesebot dtg n mngkonpiuskan aku..setelah membuke e print( ia adelah web colection past year paper),,mmg dilihat subjek ini agak tough...bnyk gune name2 species..kene tau satu2..agak menakutkan...

tp option yg telah dicadangkan da ade..dak2 akuatik mncadangkan amek paper ini,, bst203- ekologi populasi dan komuniti...dnga2 nye dak2 yg amek ni score gak...

tp aku da usya gak past year,,ade main statistik dow..aduh,,math ke??boleh ke aku?nombor2 ni aku mmg agak out..adus..

conpius
.
.
.
.
conpius
.
.
.
.
conpius
.
.
.

semue nih salah nazary!!!hahah

mode berfikir dengan pantas sebelom mlm sok..hoho

sekian,,wasslam^^,


No comments: