Wednesday, December 9, 2009

:: hidup sehari2 ::




salam~

hidop yg seakan2 same jek ari2..

bgn pagi,,g lab...

wat2 keje...balik...

malam g gak...tp mlm ni agak mls,,x g...

same jek ari aku...tp x yah la nk mngeluh,,memg tujuan duk cni tym cuti pon mmg nk g lab...hoho..kawan2 da bising,,ajak kuar la,,futsal la,,lepak la...sori lah,,aku rajen lak wat keje..haha...

skang duit pon da cm nk abes..

encik.....





masuk duit cepat ek sem nih...

aku ade bnde da plan nih....hehehe


cik adriana nih nk gak ade perubahan...

sabo ek,,sem dpan kite berubah k..haha


ncik nih pon nk dibaiki...org lain da gune window 7,,aku duk xp ag..gle lah sdeyh..haha

ni sume gare2 xda cd rom..nk format pon susa..huhu

xpe2,,ade duit ntu kite tukar..hoho

yg pntg kene jimat sem dpan..

ade prncgan besar,,yg bajet pon besar..

akan ku pastikan ia bejaye..yeah!!

sekian~~

ckuplah

wassalm^^,

2 comments:

liyana-san said...

watla skit2..aku gne xp lagi,rilek je..biarla,tggu smpai windows 8 keluar, baru aku tukar dari xp ni..haha~*benonye,duit tadak..buat beli cd je..ahaks*

azim1706 said...

hoho..tp window 7 style dow..
aku x kire..aku nk tukar gak..haha