Monday, September 7, 2009

.: terasa+ingin=teringin :.

salam~

selamat mnyambut hari mulia,, ^^,ramadhan ke 17

arini cuti,,kerna mnyambut NUZUL QURAN
~peristiwa Nuzul Al-Quran merupakan peristiwa turunnya ayat al-Qur'an yang pertama kepada Nabi Muhammad s.a.w. hingga seterusnya berperingkat-peringkat menjadi lengkap sebagaimana kitab al-Quran yang ada pada hari ini.

sok ade clas..mlah,,ade test ohkey~economic botany~study x abes2 ag..haha

ni bosan bace,type lah sat..hehe

hope sok aku sukses!!sedapkan ati sndr..haha

okey...smlm dak2 ni da p tgk final destination,,3D wo0..aku x g..diorg g gurl nyte out lah..aku xleh join,,kang tukar jntina..haha

tp,aku teringin juge mau tgk 3D...nk gak tau effect cte tuh hebat x..ade x ase cm kene cucuk ke,,kene langgar ke...hehe

teringin okey~aku x penah tgk wyg 3d~sile kasihani diri aku sndr..haha

so,nti la kalo ade mase aku g gurney tuh nonton...kalo rajin,,kite p berdue ea syg...

ajak awek p tgk la,,sape ag kan nk diajak...heee~

ni haa awek aku~



~cik ADRiana sayang..haha

satu ag..tgk keadaan wallet ni..sdey gak..haha..koyak2 dah

dah la xdak duit,,koyak lak tuh..kalo wallet buruk,,tp penuh xpe..x kesah kalo gtu..haha

ade sorg pkcik kat umah aku,,die niage nasik lemak kukus nan lazat...wallet die koyak2 gak,,siap ade ikat2 getah ag aku ckp ko..tp pasal pe ade getah tuh?die nk lipat byase xleh da wa ckp sama lu,tebal gle duit die aku tgk skali tuh...cm kagum..haha

so,,aku teringin nk bli wallet baru...baru la cm slmt sket duit aku yg sikit ni..kang koyak2 dah la sikit,,cicir lak,,kan ag sdey..haha

dulu bajet target dapat wallet a tym besday,,kot2 sape2 nk bg kan,,skali xda..harapan lah~aku mane ade dpt adiah tym besday...huhu..besday aku dpt wish je,,dah la tym cuti,,nk clebrate mmg x dpat la ngn membe2,,pity of me~haha

ohkey..so mngkin next week mau cr wallet

beubah daripada wallet ini,,koyak2 di bawah



kepada sempurna balik lbey kurang gni..gmbo hiasan..haha



owrait...

ckup bebeln n merepek setakat ini...

p la smbung blaja..

sok exam lah bro(merujuk pada diri sndr)hehe

adios~

wassalam^^,

2 comments:

irfat said...

Cntek gambar adriana ko,,
kah3,,

bile adriana nak dapat tudung baru??haha

azim1706 said...

haha..dah dapat dah bro..tgu2 nti aku post..da bg die tudung baru da smlm,tudung raye la katekan..haha