Friday, September 11, 2009

.: cepat juge ye :.

salam~



apsal aku tmpek gmbo nih??saje jek..tingat kelas bi tadik...

ade cina tuh lek jek datang lmbt gile...klas 8-10,die datg kul brape??cube teka...haha

ilek2 die jek datang pkul 9.40...diulangi,,9.40 ohkey~haha

kalo aku jadi die x dtg da..tp,,maybe die pnye prinsip better late than never agaknye~haha

aku skang ngah plan idop juge...

weekend nih nk cari baju raye...xda baju ag dow~kene ah carik,,raye setaon skali..hhehe

pkir2 gak,,nk balik nek pe..nk bwk balik adriana ke x..nk tgl riso gak..xda org nk tgk2kn..tp,,maybe leh mntakcharles tgk2 kot..kene tnye beliau lah gni...

x sabo nk balik..

aku akn ke ipoh dolu..jumpe kwan baik sepanjg zaman aku..haha..diorg ni kire kawan2 aku yg 1st la,,edisi awal..haha

4 org yg same minat,,gaye,,gile sket dan mcm2 ag..haha



so,,bnyk plan raye...

final pojek jgn dilupe..

plan sume bek2~

jgn salah lngkah..

renung2kan

dan selamat beramal~haha

ape ag mau tulis...tgu nti..hehe

adios~

salam~

2 comments:

irfat said...

bro, apsal tajuk ye cepat juge ye???
nape tak letak, sampai juge ye,,hahahahaa

azim1706 said...

aku pon xtau bro...aku nk tulis pe ntah tadik..haha