Tuesday, September 29, 2009

.: gilo lamo nye :.

salam~

lame gilos x update,,,,cam da berabuk da blog ku ini~

padahal bnyk jek cte...

yelah,,bukan pe,,bz kan..kate ari raye...selamat ari raye!!padahal da lmbt..haha



arituh,,pulang ke kampung mnumpang teman saje..x bawak balik adriana ku ke kampong halaman..jadik perjalanan idop agak terhad,seb bek la ade rakan2,,dapat la aku mnumpangkan diri..hehe

pastu,balik2,,aku terus ke ipoh..malam tuh,aku kuar ngn kawan bek aku,wan n amed...lame glos x jumpe amed..die blaja kat jepon owh..GIFU universiti kowt kalo x silap..haha

then,jumaat aku balik lekir..jumpe famili,,

raye besame famili adalah raye 1st,2nd...then baru aku bg mase untuk kekawan~

3 n 4rd raye..ngn kawan2 lak..punye la bnyk umah g...kekadag g umah dak skolah,,aku x knal pon..yelah,tym pom 4 aku blah,tym tuh dak2 ni baru masuk..muke pon cm x pnah tgk jek..tp selambe jek,diorg knal lak aku..haha

raye kelime,,g lah ke KL..watpe?nk anto amed balik jepon..



kali ni ngn syakir skali,,sorg ag mmbe bek aku..g nek train..kul 4.40 pg..mak aih...punye lah sjuk..last2,lpak tgah grabak..diorg berasap,,aku x la..haha

then sbtu balik ke usm~

mulekan la blk keje2 yg da lame tgl..

go3 fyp kuh^^,

tp,,kali nih..aku dapat la tgk n sedar betape rapatnye aku,amed,wan n syakir...mak bapak kitorg pon mmg da knal,,n mak sume2 pon da knal kitorg..

g raye umah aku,umah amed,umah wan n umah syakir..even lame x jumpe...tp mmg x lupe ah..cm agak touching la bile nk pisah..coz susah da nk gather 4 org..yg slalu lepak same pon aku n wan jek..huhu

opah n atuk wan pon knal ag aku..da bape taon x g umah atuk die nih..hehe

opah wan kate,lain da..

kecik comey lain...



beso comey lain..hahaha




dah3~ckup update ini..

sambunglah bekeje..hoho!!

go3~

pesanan opah wan : semayang jgn tinggal!!

sekian,,wasalam^^,

No comments: