Wednesday, May 19, 2010

.: sebuah memori kehidupan :.

salam~

saat ini,,ketika ini,,aku,,muhamad al 'azim bin baharudin,,pelajar sains gunaan biologi tahun akhir,,sedang duduk seorg di dalam bilik H35-107 desasiswa cahaya gemilang..mgkin esok pg atau ptg ini aku bergerak pulang ke rumah,,bersame keluarga tercinta~

pabila saat itu tibe,,maknenye,,aku sacare blom officialnye akan grad dr USM ini...mase tuh rase cm terlalu cepat berlalu,,n tbe2,da nk grad~insyaAllah

USM~universiti dalam taman

aku ingt ag,,tym dapat surat,,dnga org kate,,tgk web,,excited jugak nk tau cmne usm..rase cm bnde tuh baru jek..

tbe2..arghh!!

sgt berharap akan dpat pekerjaan selepas ini..insyaAllah

setelah 3 tahun!aku kompem,,aku yakin,,usm mmg best!!

aku pon rase ade jek membe2 yg da balik umah tuh yg da stat bosan,,n da stat berpikir,,kalo la aku kt usm,,kn best..boleh buat itu,,ini,,itu,,bla bla bla....

..ouh,,yea,,ia touching sbnrnye...

sebabnye..

ia melibatkan kawan~

yea,,berkawan biar seribu,,beribu2 pon xpe..tiade slhnye..

aku suke quote ini

''friends are the most important ingredient in this recipe of life''

selepas belajar,,ilmu,,bnde yg plg berharge aku dapat kt usm tercinta ini adelah~

K.A.W.A.N

(T_T)

kwn mmg pntg lam idop..even baik atau jahat,,pasti ade kelebihan masing2..

bnyk kwan yg aku da jumpe di usm ini..

kawan2 KRU..yg sgt baik,,sporting,,mcm2 bnde buat bersame,,dan sgt sekepale..aktiviti kru yg da wat,,spnjg 1st year smpi lah semlm,,aku x ingt ape yg aku x join~mcm xde..smlm adelah projek terakhir aku..isk3

kwan2 bio..agak lmbt knal,,tp sbnrnye sume sempoi..awal2 sume cover2..malu2..haha

kawan,,awal2 malu..itu proses adaptasi mulenye,,

kemudian akan sgt rapat..

sumtym,,even baru knal ngn seseorg tuh,,kite akan bnyk bercerita,,sharing ngn die seolah2 kite da lame berkawan..ia mnunjukkan smmgnye ALLAH da takdirkan persahabatan itu..

semua yg aku knal,,semua kwn..sume aku hargai,,

even pasnih da x bersame,,kite tetap berkawan...

jgn biar ia putus,,x elook~

juz keep in touch!!

frenz 4 eva!!

kwn tetap kwn...

semoge berjaye semua!

jumpe tym konvo,,insyaALLAH^^

wasslam

(jgn tulis bnyk2,,nti touching)

7 comments:

-zArEp- said...

hmpeh..ko sngaje mnimbulkan perasaan jeles aku kah??xpe2..nt aku nk g usm blik..haha

azim1706 said...

hahaha..ko terase kah?huhaha

FaSt FuRiyes said...

wlup0n da kt umah,bile bace teringat balek mem0ri pahit manis kt usm~
agak t0uching la...hukhuk~

kite ttap kawan!!!

milah hasan said...

"awal2 sume cover2..malu2..haha" --> this part, aku patot tules utk ko.. ahah! nway, aku taw ko suke kwn dgn aku.. keh3.. psl aku pon ske kwn dgn ko.. muahaha.. jgn nk kembang lebey.. papepon, moga takdir kata kita kwn smpai mati.. dan semoga dpt keje cepat! (gaji pertama belanje aku!) XD

azim1706 said...

faz~ hoho..nice one!kwan kompem lah tetap kawan!!

milah~ haha,,ko pon cover2 kan ngn aku..akutau lah..jgn malu nk ngaku..haha..neway,,same goes as well u!!gud luck!!

syafiqz said...

haha...ak kat USM lagik...
seyes..ak pon sgt menghargai persahabtan kte...ceewaah
smoge best dok kat umah...
~sob3..touching gak

azim1706 said...

hehe..ko pon touching jugak..hehe