Monday, May 3, 2010

.: K.I.T.A :.

salam~

selamat hari isnin..

alhamdulillah,,aku da abes exam aku..td last paper,,abnormal psychology..semoge sume mndapat result yg cemerlang sem nih...

owh,,skang berade di bilik,,e3-45,desasiswa tekun..ntah brape hari lagi aku nk berade kt sini..hurm

baru pulang dari penang bowl,,layan cendol pulut juge..pergh..tgharai tadi layan nasik tomato di cafe,,dapat free gift pulut kuning+kari ayam~terbaik!so,,gua rase mlm ini gua da ade skil silat pulut mngkin~haha

ouh..final paper..final sem..insyaAllah

hurm~

btol ke da nk abes blaja??hurm~

3 taon dah ke kat sini?

cepat pulak mase tuh belalu rasenye..huuu

tadi aku lalu tepi apartment yg ala2 KLCC kt tepi USM tuh aku rase cm baru jek aku kagum ngn ke'smart'an bangunan tesebot..upenye2,,kekaguman aku tuh adelah kire2 3 taon yg lepas.ouh!!!apekah??

duk usm,,blaja cni,,bnyk yg da kite blaja...bkn klas jek,,idop juge..

paling penting yg aku dapat kt USM terchenta nih adelah,,KAWAN!!!

ramai kot kawan2 cni..ouh,,x lame ag sume da nk chow bwk haluan masing2..ewah~

perasan x,,kdg2 kite rase FACEBOOK tuh cm melalaikan,,wat kite melekat di depan lptop selame beberape jam hanye mngomen gambo yg satu...tp pnah x kdg2 kite pk,,dgn facebook tuh,,kite dapat knal kwn2 batch kite n dak2 lain dgn tegur lam fb tuh compare ngn mase zaman frenster dolu..dpn2 malu2 nk tegur,,lam FB baru loh konal kn..hoho

so,,berkawan biar la smpai bile2...

ouh!apesal touching lebeh?blom waktunye...

VIVA x setel ag..

so,,x leh touching lebeyh..ade ag hal yg nk kite setelkan..haha

so,,nantikan episod yg lebih touching selepas VIVA...haha

sekian bebelan petang hari,,

wassalam^^

10 comments:

D.S.R said...

hoho..touch2 T.T

hehe..dah abes dah senior2 ku...selamat mengharungi kehidupan d alam len plak(alam pkerjaan bkn alam fantasi) =p

yep..btol,fb sgt baek & bagus tuk communicton antara yg shy2 nk tegur depan2..ehem2 ^^,
heee

btw, all da best in ur life..
ade jemputan mkn nasik minyak,sila lah infom yeh..hee

azim1706 said...

haha,,cik dhiya,,touching pule yeh..hehe..thanx 4 da wish!all da best for LI n coming FYP..hehe...

yep2..fb membntu kn..hurm..hehe

nasik minyak?ouh,,lmbt ag..ntah2 anda dolu!haha

milah hasan said...

depan2 malu nk tego konon.. nk kene tapok bdk sorg nih.. hahaha~

azim1706 said...

milah~ aku kan pemalu dow..ko pon tau kn tahap pemalu aku nih!haha

Queen M said...

haha..sgt membebel..mcm makcik :P

azim1706 said...

ouh mimi!!sudah smpai ke sini nmpknye~haha

CPM Nadiah Azizan said...

hurm...tu laaa klu pesbuk xde mcm kat dlm gua laa jwbnye..

huuu...pasni pon msg2 bz nk keje bagai..sobbes2~
nak nanes lah gini :( waaaa

azim1706 said...

ouh3~wanjan..jgn nanges ag,,simpan dulu..pas viva baru nanges k..haha

syafiqz said...

seyes beb...
ak stuju gler dgn statement ko yg mengatekan bhw mase belalu dgn begitu pantas...
ak rase baru jek smpai usm ni..
baru jek ak rase daftar ritu kat fajar harapan...
mwahahaaaa...

then tetibe dah nak abis dah...
rase mase berlalu dgn teramat pantas...
xpuas dok penang...sob3...

azim1706 said...

haha..tau xpe..aku pon rase cm baru jek knal ko,,dkat fajar..sekali,,da nk abes blaja?ouh!tidak~~haha