Wednesday, October 21, 2009

.: sajo lah hai :.

salam~

aku pelik la...

nape kalo xda clas,,aku leh sng2 jek bgn...awal2,mandi...kalo ade clas,,aku bgn lmbt lak..plik3..haha

smlm tdo yg agak awal..

kerna nk study da agak mlas,,nk tgk UCL pon game arSenAl xdak live..cm siot..tnjuk pool watpe,kompem2 kalah..haha

kekadg tgk blog membe2,,link kat blog2 org...antare topik yg mostly slalu kuar di blog adelah.....



yeah!!besday besday dan besday~

hepi besday buat sume yg smbot besday ya..

yang baru lpas kwn aku,,champ n daus!epi besday bro!hoho

aku da lame x celebrate besday sbnrnye~huk3

besday aku dalam 3 4taon ni bnyk yg slh tyming..haha...tym2 cuti..cmne nk celebrate..huhu..adiah pon xdak..haha

xpelah....saje jek nk ckap..haha

arini wajib study plant disease...

sok exam ptg..sempat3!

well done!!

bile nk balik umah?ari pe?ntah lah~

skang sdang mode nk belari2!!

jom join ini!!mari ramai3~



ape pon smoge sume berjaye dalam hal masing!!

adios
wassalm^^,

2 comments:

Cik Pelangi said...

sama la kita bro~~
huhu..~~
da lame gk x potong kek..
huhu..jap..da lame?
hem..meh aku pk..
memori memotong kek yg tertulis name sendri.......pada hari lahir sendri...
hampir x penah ada...
hukhukk..nie nak touching jap...

azim1706 said...

haaaa..tau xpe..
aku ingt..last aku smbut besday..
yg ade kek2 tuh..
tym aku form 1..
yg tuh last~huu