Wednesday, October 21, 2009

.: memori :.

salam~

ngah duk belek2 note plant disease ni...

tbe2,,teringat kat seseorang~

sapekah org itu?

awek ke?

awek2 xdak di cni...

orang yang aku mksudkan ialah~

my beloved grandma~ arwah opah aku..huuu~


*yg duduk centre lam pic ni,,is my opah

selalu teringat kat beliau...

opah ni la yang mnjage aku dari kecik..memg dari kecik arwah da x duk kampung,,da duk umah anak2 die da..

n yang plg kerap adelah umah aku,,

tym dulu2,mak ayah aku kije,,aku tgl ngn opah la..opah la amek dr tadika,msk,mcm2..smpai skolah pon same ag..sampi drjah 6...cos pom 1 aku da duk ostel...

aku rindu opah aku..huk3

last aku jumpe arwah adelah sebelum aku naik irau brinchang...tym nk trun tu opah da meninggalkan aku..huuu

arwah adelah sorg yg sgt penyayang..tym nk2 exam cmni,,slalu opah mesti mintak buatkan air yasin,,doakan aku...n arwah mmg akan sentiase sedih kalo aku nk blk ostel da..owh...mode sdey dtg..

daku,,muhamad al 'azim bin baharudin,mendoakan arwah rahamah bt ahamad,opahku yg tersayng ditempatkan di kalgn org2 yg beriman dan beramal soleh...^^,

wasalam

ajim selalu ingt opah!!huk3

adios~

No comments: