Monday, October 18, 2010

.: kerja saya merbahaya :.

salam~

walaupon kerja saya adelah field biologist @ service executive,,kerja aku juge bahaya..

walaupon ia tidaklah sebahaya askar...

mahupon polis~

ataupon perompak,,ia tetap bahaya..

mengape?

faktor 1~

ketika naik van dengan technician,,mereka seakan2 lupe mereka sedang memandu van..

atau mereka berkhayal sdang memandu skyline ataupon evo 10 barangkali~

meter tuh seboleh2 nk cecah dinding,,merbahayakan keselamatan sndr juga penumpang seperti aku..haha

faktor 2~

aku terdedah kepada asap yg merbahaya terhadap jntungku ini~

2nd hand smoker

all whole day~

start dr punch card masuk opis smpai balik ptgnye..

aiyo~

jadi,,aku rase aku perlu mngupgrade insuran nyawa aku kasik mahal sket..haha

sekian bebelan hari ini~

mari solat mghrib!

wassalam!^^

ps: kanak2 anak jiran sebelah umah sewa ini pnggil aku UNCLE!dan aku terase co0l~haha

8 comments:

-zArEp- said...

hahaha..situasi ko nih ak rs cm penah dgr doe...rsnye mcm same je cm daus ckp kt blog die dulu..haha

aKu Ruzanna.. said...

dh tua ko erk..uncle azim???mmg cool!hahaha

azim1706 said...

zarep~ aku rase rentokil 1 msia sume perangai gtu..haha

zanna~bukan tua,,co0l lah!pkcik baru lah tua,,uncle tidak~haha

milah hasan said...

uncle! yippie! hey, aku dipanggil auntie sejak umor 9 tahun.. the Q is: am i cooler than you? big YES! ahah! =P

azim1706 said...
This comment has been removed by the author.
azim1706 said...

milah~there's still a doubt that u r co0ler than me but it is an absolutely big yes dat u r older than me!ahahaha~

irfat said...

sebab tu namenye Rent-to-kill.hahaha. dorang disewa untuk membunuh apa sahaja tidak terkecuali orang2 yg tidak merokok. haha

azim1706 said...

gua pon pkir bnde yg same ngn lu~Haha