Tuesday, September 7, 2010

.: k.E.m.B.a.L.i :.


assalamualaikum waramatullahi wabarakatuh!

salam ramadhan fasa akhir~

wah~selepas lame menyepi,,aku kembali menulis..atau lebih tepat,,menaip..hehe

setelah dkat 2 bulan xde entry...

kembalinye aku di sini,,dengan ucapan~~


ditujukan khas buat semua yang mngenali aku,,terutame rakan2 baik aku yg berade kat mane2 jelah kat dunia nih..haha

selamat hari raye,,maaf zahir dan batin..

andai tersalah kate,,terlanjur bahase,,ape2 jelah yg slah ye^^

taon nih,,insyaAllah aku pose sebulan kat umah,,setelah lame aku x pose lame2 gni kt umah..last pose gni form bape ntah,,huhu

n tadi pon shopping raye same2 1 famili,,bnde yg da agak lame la aku x wat..sebelom ni sume beli sndr2,,dkat2 nk raye BARU jumpe...hehe

n tema raye taon nih untuk raye adelah~

:: caca merba suke hati kao nk beli kaler ape ::

okey,,got to go...

tym 4 teraweh di akhir2 ramadhan...

sekian,,terimakaseh!

salam^^

*serius aku dah kekok nk menulis kat cni..haha*

selamat ari raye k!!




7 comments:

irfat said...

"dkat2 nk raye batu jumpe" tu, batu ape???
hahahahahaaa..

irfat said...

upps..slamat hari raya..maaf zahir batin.. hehehe

azim1706 said...

hahaha..siot lah lu bro..gua dah btolkan,,khas untuk lu..haha..selamat ari raye!

milah hasan said...

hey si kekok! ops.. terkasar bahasa.. hee~ maaf zahir dan batin ye.. selamat hari raya, azim! :D

azim1706 said...

hey u there si farahin,,eh3..si milah!selamat ari raye maap zahir batin!

xiraburkhan said...

ehem..sepatutnya farihin over.
(^o^)v ohohoho.
*selamat hari raya! ampun!*

azim1706 said...

hahaha..typo..again n again..haha